selamat datang ke blog saya

ini adalah tempat saya menceritakan kisah cinta saya pada seseorang.. saya masih belom dapat meluahkan perasaan saya padanya..harap yang lain dapat membantu

Sunday, October 24, 2010

riduan

Inilah wajah orang yang aku cintai hingga ke akhir hayatku..wan. aku cintakan kau
Aku tak tahu kenapa aku mencintainya.
Aku tak tahu kenapa dia selalu ada dalam hidupku..
Aku tak tahu kenapa lidahku asyik menyebut namanya
Aku tak tahu kenapa hatiku sering memanggil namanya..
Aku juga tak tahu kenapa mataku sering melihatnya..

Walaupun dia belum sedar akan kewujudan ku..
Aku akan tetap menunggu dia.
Aku akan tetap menunggu kamu wan,
kerana aku mencintaimu
Hingga ke akhir hayat

10 comments:

  1. tahniah... nnt promote blog saya sekali k... i promote blog u... thanks...

    http://diarihidupku-2010.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hebatnya cinta kamu, very the jantans, huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Cinta Dalam Hati - Ungu

    kamu tahan ya memendam rasa, kalau aku... aku luahkan saja... supaya beban di hati menjadi ringan.... dan sebelum meluahkan... kamu harus siap untuk menerima apa pun jawaban dari dia...

    good luck

    ReplyDelete
  4. thanks yer.. aku masih belom berani untuk meluahkan isi hati pada dia..

    ReplyDelete
  5. bgtau je laa ko ske kat dia

    ReplyDelete
  6. tak semudah tu.. aku takut die bukan gay

    ReplyDelete
  7. yang mencintai wan....awk beruntung..sbb masih mampu betahan....sy dah rebah berkali...
    sy doakan awk dapat temui cinta awk suatu hari nanti....

    ReplyDelete
  8. nasehat akak... uol kenal2 dulu.. memang payah.. sebab tetiap kali duk dekat2, jantung macam nak pecah kan..? akak paham tu.. tapi uol try n try n try... untuk keep on having conversation and get to know each other first.. then u make the next step.. gud luck!

    ReplyDelete