selamat datang ke blog saya

ini adalah tempat saya menceritakan kisah cinta saya pada seseorang.. saya masih belom dapat meluahkan perasaan saya padanya..harap yang lain dapat membantu

Saturday, October 30, 2010

susah betolla..

wan.. kenapa aku susah sangat nak cakap ngan kau yer
aku x kisahla kalau kita jadi kawan jeker
asal dapat bercakap dengan kau aku rase akula orang yang paling bahagia dalam dunia ni
wan.. aku cintakan kau.
aku tak tahu ape yang patot aku buat untuk bercakap dengan die..
saper2x leh kasi cadangan??

2 comments:

  1. hey...ko fikir kenapa wan xnak ckap ngan ko?

    bg aku mungkin ko mcm terlalu mendesak/mencuba

    kasi dia masa...mungkin dia xsuka ko terlalu ambil berat pasal dia...wan prlukan masa...itu cuma pendapat aku yg masih mencari...

    ReplyDelete
  2. main je..atau pun rogol je wan tu

    ReplyDelete